۱۰ تا از گرانترین برند کیف و کفش دنیا

کیف و کفش از اکسسوری‌هایی هستند که نباید تاثیر آن‌ها را در داشتن یک استایل شیک و زیبا در نظر گرفت. برای هر سلیقه‌ و بودجه‌ای یک کیف یا کفش وجود دارد اما برندهای لوکس در این زمینه هم بیکار ننشسته‌اند و رقابت شدیدی میان آن‌ها برای طراحی لوکس‌ترین محصولات وجود دارد. اگر شما هم دوست دارید با گزینه‌های گرانترین برند کیف و کفش دنیا آشنا شوید، این مقاله را از دست ندهید.

برند ایو سن لوران (Yves Saint Laurent)

سن لوران یکی از مشهورترین خانه‌های مد فرانسوی است که در سال ۱۹۶۱ تاسیس شد و همگی آن را با سبک خاص مینیمال و لوکسی که دارد می‌شناسیم. این برند طیف وسیعی از انواع محصولات از کالاهای چرمی گرفته تا آرایشی بهداشتی را تولید می‌کند و البته یکی از گزینه‌های گرانترین برند کیف و کفش دنیا نیز به شمار می‌رود. یکی از گرانقیمت‌ترین کیف‌های این برند،‌ محصولی با نام Sac De Jour»» است که تا ۳۴۰۰۰ دلار قیمت گذاری شده است. این کیف از جنس چرم تمساح است و رنگ‌ بندی‌های مختلفی نیز دارد. این کیف دستی نسبتا بزرگ تمام چرم در مینیمال‌ترین و ساده‌ترین حالت ممکن طراحی شده است و قطعا محصولی جاودان است که هرگز از مد نمی‌افتد. البته کفش‌های این برند نیز با پاشنه‌های معروف خود که از لوگوی این برند الهام گرفته شده‌اند کم گران‌قیمت نیستند.

بیشتربخوانید: بهترین برندهای کفش زنانه در جهان

ایو سن لوران از گرانترین برندهای کیف و کفش دنیا

برند گوچی (Gucci)

احتمالا کس نیست که برند ایتالیایی گوچی را نشناسد. کیفیت بی‌عیب و نقص و محصولات چرمی فوق‌العاده گوچی آن را به یکی از موارد لیست گرانترین برند کیف و کفش دنیا تبدیل کرده است. محصولات این برند شامل انواع کیف از کیف دستی گرفته تا چمدان و کفش‌های خاص و لوکس است. در محصولات گوچی می‌توانید بازی با جزئیات و استفاده از متریال خاص را ببینید که حتی بعد از گذشت حدود ۹۰ سال هنوز هم نوآوری‌های خود را دارد و در محافل مد و زیبایی جایگاه خود را حفظ کرده است. کیف و کفش‌های این برند توسط معروف‌ترین سلبریتی‌ها و افراد جهان پوشیده می‌شوند و شهرت آن به حدی بوده که حتی برای آن یک فیلم سینمایی نیز ساخته شده است. قیمت متوسط کفش‌‌های این برند حدود ۱۵۰۰ تا ۱۷۰۰ دلار است.

گوچی از گرانترین برندهای کیف و کفش دنیا

برند لویی ویتون (Louis Vuitton)

لویی ویتون یکی دیگر از بزرگ‌ترین برندهای جهان است که می‌توانیم آن را با اعتماد به نفس در لیست گرانترین برند کیف و کفش دنیا جای دهیم. علاوه بر تاریخ و میراث فوق‌العاده‌اش، این برند از داشتن تعدادی از برترین طراحان جهان نیز بهره می‌برد که محصولات منحصر به فردش را طراحی می‌کنند. بسیاری از محصولات این کمپانی در تعداد محدود تولید می‌شود که همین سبب ارزشمندتر شدن آن‌ها می‌شود. این شرکت در سال ۱۸۵۴ تاسیس شد و طیف وسیعی از محصولات مانند کالاهای چرمی، کفش و جواهرات، اکسسوری و عینک آفتابی را تولید می‌کند. گرانقیمت‌ترین کیف لویی ویتون یک کیف کدو شکل خاص با همکاری طراح ژاپنی یاهو کاسوما است که حدود ۱۳۳۰۰۰ دلار قیمت دارد.

لویی ویتون از گرانترین برندهای کیف و کفش دنیا

برند جیمی چو (Jimmy Choo)

برند جیمی چو از معروف‌ترین برندهایی است که هرسال در مراسم فرش قرمز و رویدادهای مهم دیگر دیده می‌شود. شاید مهم‌ترین ویژگی کارهای این طراح مالزیایی، توجه ویژه به جزئیات و ریزه‌کاری‌هایی باشد که به نظر می‌رسد هیچ کس دیگری به آن‌ها توجه نمی‌کند. البته نمی‌توان این برند را دقیقا گرانترین برند کیف و کفش دنیا نام داد، اما تعدادی از کارهای او قطعا جزو گرانقیمت‌ترین‌ها هستند. کفش‌‌های این برند توسط افراد معروفی همچون پرنسس دایانا پوشیده شده‌اند و همین هم محبوبیت آن را چند برابر کرده است. یکی از معروف‌ترین کفش‌های این برند یک پاشنه بلند با سنگ‌های کریستال سواروسکی است که حدود ۵۰۰۰ دلار قیمت دارد. این کفش ظریف و نوک تیز ظرافت بسیاری دارد که آن را به کفش سیندرلا شبیه ساخته است.

جیمی چو از گرانترین برندهای کیف و کفش دنیا

برند شنل (Chanel)

شنل یکی دیگر از معروف‌ترین خانه‌های مد فرانسوی است که در زمینه مد زنانه و کالاهای لوکس فعالیت می‌کند. این کمپانی در سال ۱۹۰۹ تاسیس شد و از همان زمان به یکی از معرف‌ترین برندها تبدیل شد. برخی از آیتم‌های این برند به قدری مشهور و لوکس هستند که به نوعی حکم یک سرمایه گذاری دارد و ارزش خود را از دست نمی‌دهند. به طور مثال می‌توان به کیف دستی مدل « Diamond Forever» اشاره کرد که تقریبا ۲۶۱۰۰۰ دلار قیمت دارد و چهارمین کیف دستی گرانقیمت در جهان است. تنها ۱۳ تا از این کیف در جهان وجود دارد و جنس آن از پوست تمساح به همراه الماس است. البته کفش‌های شنل هم کم پرطرفدار نیستند و بوت‌های آن حدود ۵۰۰۰ دلار قیمت دارند.

شنل از گرانترین برندهای کیف و کفش دنیا

برند الکساندر مک کوئین (Alexander McQueen)

برند الکساندر مک‌کوئین توسط یک طراح مد انگلیسی در اوایل دهه ۱۹۹۰ تاسیس شد. این طراح مشهور با برندهای بزرگی مانند ژیوانشی همکاری داشت و بعد از تاسیس برند خود نیز توانست خیلی خود جای خود را بین غول‌های این صنعت پیدا کند. از ویژگی‌های سبک او می‌توان به ترکیب رنگی سیاه و سفید و نقره‌ایش اشاره کرد که در بسیاری از کارهایش رعایت شده است. این برند رنج وسیعی از کفش‌ها از نیم‌بوت گرفته تا کفش‌های روزمره و کتانی و صندل را تولید می‌کند و تعدادی از کارهایش در لیست گرانترین برند کیف و کفش دنیا جا می‌گیرند.

الکساندر مک کوئین از گرانترین برندهای کیف و کفش دنیا

برند میو میو (Miu Miu)

این برند زیرمجموعه برند فوق‌العاده مشهور پرادا است و توسط میوچیا پرادا تاسیس شده است. نکته جالب اینجاست که در حالی که پرادا طرح های مینیمال و ظریف را به مشتریان خود ارائه می‌کرد، میو میو طراحی‌های شجاعانه، شلوغ و پر سرو صدا را معرفی می‌کند که حقیقتا هم منحصر به فرد است. طرح‌های پیشرفته و پر زرق و برق این برند توسط هرکسی را به خود جلب می‌کند و سبک بسیار متفاوتی دارد که آن را در فهرست گرانترین برند کیف و کفش دنیا جای می‌دهد. از کفش‌های پاشنه بلند با سنگ‌های قیمتی گرفته تا بوت‌های متالیک، کفش‌های این برند چند هزار دلاری قیمت دارند.

میو میو از گرانترین برندهای کیف و کفش دنیا

برند هرمس (Hermès)

برند هرمس در زمینه کیف و کفش قطعا یکی از مهم‌ترین گزینه‌های گرانترین برند کیف و کفش دنیا است. این برند فرانسوی در سال ۱۸۳۷ شروع به کار کرد که همین قدمت بالا، ارزش آن را به اندازه کافی نشان می‌دهد. هرمس در زمینه تولید جواهرات، عطرسازی، چرم، پوشاک و انواع اکسسوری فعال بوده است و البته که کالاهای لوکس آن قیمت بسیار بالایی دارند. کیف‌های هرمس از مشهورترین کیف‌ها در جهان هستند و یک مدل از آن‌ها به نام «کیف رزگلد» حدود ۲ میلیون دلار قیمت دارد! قیمت خرید کیف زنانه‌ای که شنیدن قیمتش هوش از سر می‌برد، دارای ۱۱۶۰ قطعه الماس است، تنها ۱۲ تا از آن در جهان وجود دارد و ساخت هر کیف حدود ۲ سال طول کشیده است.

هرمس از گرانترین برندهای کیف و کفش دنیا

برند کریستین لوبوتین (Christian Louboutin)

کفش‌های این برند از آن چه فکر می‌کنید هم مشهورترند. این برند در اوایل دهه ۸۰ کار خود را شروع کرد و طراحی‌های خاص با ساخت حرفه‌ای و استفاده از متریال خاص و متفاوت،‌ چیزی بود که لوبوتین را به شهرت و ثروت رساند و البته او را در لیست گرانترین برند کیف و کفش دنیا (بیشتر به خاطر کفش) قرار داد. کفش‌های زیره قرمز، مهم‌ترین طراحی لوبوتین است که او را معروف کرد و بسیاری دیگر از او الهام گرفتند. این برند دارای چندین کفش زنانه گرانقیمت است که یکی از آن‌ها بوت‌های قرمز معروف ۳۰۰۰۰ دلاری‌اش هستند.

کریستین لوبوتین از گرانترین برندهای کیف و کفش دنیا

فندی (Fendi)

فندی آخرین مورد ما در لیست گرانترین برند کیف و کفش دنیا است. این برمد معروف ایتالیایی در سال ۱۹۳۸ شروع به کار کرد و مجموعه بسیار لوکس از انواع محصولات از جمله پوشاک، خز، محصولات چرم، کفش، عطر، ساعت و عینک آفتابی را ارائه می‌دهد. از معروف‌ترین کارهای این برند کیف های دستی کوچک چرم او معروف به بگت است که حتی در سریال‌های تلویزیونی نیز از آن‌ها استفاده شده است. همچنین کیف مدل selleria از برند که تلفیقی از چرم سمور و چینچیلا است حدود ۳۸۰۰۰ دلار قیمت دارد و ساخت هر یک از آن حدود ۴ ماه طول می‌کشد.

فندی از گرانترین برندهای کیف و کفش دنیا

جمع بندی

در این مقاله تعدادی از لوکس‌ترین برندهای تولید کیف و کفش را با هم بررسی کردیم. به نظر شما این برندها ارزش خرج کردن چندین هزار دلار را دارند؟ برای برخی بله. کیف و کفش لوکس تنها برای خود کالا مورد استفاده قرار نمی‌گیرد، بلکه به نوعی یک ابراز وجود یا ابزاری برای لاکچری دیده شدن است. اما برای آراستگی و شیک بودن، کافیست با توجه به بودجه خود بهترین انتخاب‌ها را داشته باشید.

سوالات متداول

آیا می‌توان از خرید کیف و کفش به عنوان سرمایه گذاری استفاده کرد؟

شاید برخی از محصولات فوق لوکس و کمیاب در طول زمان ارزش بیشتری پیدا کنند، اما به طور کلی این روش سرمایه گذاری پیشنهاد نمی‌شود.

گران ترین کیف جهان کدام است؟

یک کیف با عنوان هزار و یک شب از برند موواد، رکورد گینس گرانقیمت‌ترین کیف جهان را دارد که حدود ۳.۸ میلیون دلار است.

چگونه می‌توان کیف و کفش اصل را تشخیص داد؟

از طریق خرید از فروشنده معتبر، چک کردن شماره سریال و بارکدها و توجه به کیفیت ساخت می‌توان اصالت یک کیف و کفش برند را تایید کرد.

استفاده از مطالب و تصاویر سایت پیگرد قانونی دارد و تمامی حقوق مادی و معنوی سایت مربوط به کادنزا می باشد

طراحی و توسعه توسط گیو

ورود / ثبت نام

رمز عبور را فراموش کرده ام

گفتگو را شروع کنید

پشتیبان آنلاین
سلام!
چطور می تونم کمک تون کنم؟