معرفی کامل کفش ونس

یکی از اجزای مکمل استایل اسپرت و شیک، کفش است. کفش ونس به شما این امکان را می‌دهد که راحتی و استایل را در کنار هم تجربه کنید. از این رو یکی از اولین انتخاب‌های افرادی است که به راحتی در استایل خود اهمیت می‌دهند. کفش‌های ونس که برای استفاده در تمام فصول سال تولید می‌شوند، مورد استفاده خانم‌ها، آقایان و کودکان قرار می‌گیرند. در این مقاله قصد داریم شما را با تاریخچه، ویژگی‌ها و جدیدترین استایل‌ها با مدل‌های کفش ونس آشنا کنیم، با ما همراه باشید. شما می‌توانید مدل‌های کفش ونس را در سایت کادنزا مشاهده و خریداری کنید، کفش‌های مدل ونس کادنزا، از کیفیت بالایی برخوردارند.

کفش ونس چیست؟

ونس چیست؟ ونس اولین برندی است که کفش‌های مخصوص اسکیت‌برد را در زمان شروع به کار طراحی کرد. کفش‌های اسکیت رنگارنگ ونس به لطف طراحی‌های جاودانه خود به یکی از محصولات چشمگیر آن دوره تبدیل شدند. با نو شدن تکنولوژی و مطابق با جدیدترین ترندهای مد، مدل‌های کفش ونس نیز تغییراتی پیدا کردند. محصولاتی مانند کتونی ونس تولید شد که با هر دوره سازگاری داشته باشند، این کفش‌ها مطابق با ساختار پا تولید شدند تا از ایجاد درد، تحریک و بدشکلی پا جلوگیری کنند.

کفش ونس دارای ویژگی‌های بسیاری است که راحتی پوشیدن را برای شما فراهم می‌کند و به شما در ایجاد ست با لباس‌هایتان انعطاف‌پذیری بیشتری می‌دهد. این کفش‌ها که با انعطاف‌پذیری خود برجسته هستند به جلوگیری از لغزش کمک می‌کنند و از شما حمایت می‌کنند تا روی سطوحی مانند پیاده‌رو و آسفالت راه بروید، از این رو مناسب برای فعالیت در فضای باز و پیاده‌روی هستند. همچنین با قالب‌های خود به راحتی با پای شما سازگار می‌شوند و با ساختار شیک و کاربردی زیره خود، به شما کمک می‌کنند هنگام راه رفتن احساس راحتی بیشتری داشته باشید. کفی کفش ونس با ساختار نرمی که دارد به شما این امکان را می‌دهند که در طول روز هنگام ایستادن احساس راحتی بیشتری کنید.

تاریخچه برند ونس

اگر از خود میپرسید برند ونس مال کدوم کشوره، باید بدانید ونس یک شرکت معروف مستقر در کالیفرنیا است که کفش و لباس ورزشی تولید می‌کند. این برند در سال 1966 زمانی که گوردون سی لی، جیمز ون دورن و پل ون دورن، یک فروشگاه کفش کوچک افتتاح کردند، ظاهر شد. آنها همچنین کارخانه را مدیریت می‌کردند و مسئولیت کامل فرآیند تولید را بر عهده داشتند. از سال 2004 تا کنون، ونس تحت مالکیت شرکت بزرگ ویاف کورپوریشن (VF Corporation) است.

این برند در بین جوانان و ورزشکاران بسیار شناخته شده است. برند ونس با انعکاس سبک خیابانی آمریکایی، شهرت خود را در سراسر جهان به دست آورده است و در چندین زمینه به اسطوره تبدیل شده است که مهم‌ترین آنها صنعت اسکیت بورد و ورزش است. همه اینها به این دلیل است که در ابتدا تنها برای اسکیت‌بازان کفش تولید می‌کرد، حتی اولین لوگوی آنها برای اولین بار روی یک اسکیت بورد ظاهر شد و تنها پس از آن شروع به نشان دادن آن روی کفش کردند.

محصولات ونس

ونس یکی از محبوب‌ترین برندها در جهان است که کیفیت خود را با تولید محصولاتی با امکانات پیشرفته نشان می‌دهد. ونس در تولید کفش برای ورزش‌های روزانه و حرفه‌ای تخصص دارد، با این حال طیف گسترده‌ای از محصولات مانند کفش، لوازم جانبی و لباس ورزشی را ارائه می‌کند. این برند می‌تواند نیازهای پوشاک افراد در هر سنی را برآورده کند. تمامی محصولات ونس با ساختارهای راحت، شیک و باکیفیت تولید می‌شوند، بنابراین می‌تواند انتظارات و نیازها را برای هر کاربر برآورده کنند.

کفش ونس

تمامی کفش‌های زنانه ونس و کفش‌های مردانه ونس به صورت ویژه در امکانات پیشرفته تولید می‌شوند. مدل‌های کفش کتونی ونس برای استفاده روزانه مناسب هستند و مدل‌هایی که بدون آستر مصنوعی هستند به پا اجازه می‌دهند همیشه نفس بکشد. در قسمت زیره کفش ونس از ماده‌ای به دست آمده از مخلوط کربن و لاستیک استفاده شده است، این ماده خاص باعث افزایش دوام محصول می‌شود. بدنة کفش از کرباس و جیر ساخته شده است و از کفش در برابر عوامل خارجی محافظت می‌کند. مدل‌های بنددار مانند چکمه‌های ونس و نیم‌بوت‌های ونس برای استفاده در فصول سرد سال طراحی و تولید می‌شوند.

کفش‌های بچه گانه ونس با مدل‌های بنددار و بدون بند تولید می‌شوند. مدل‌های تولید شده برای دختران و پسران دارای گزینه‌های مختلف طرح و چاپ هستند. هنگام انتخاب کفش کودک توجه به سهولت استفاده بسیار مورد توجه قرار می‌گیرد، از این رو کفش‌های کودک بدون بند ونس با مزیت پوشیدن و درآوردن آسان متمایز می‌شوند.

کیف ونس

برند ونس با اکسسوری‌های مختلف بخشی از استایل روزمره شما را زیبا می‌سازد. این برند کیف‌های با کیفیت بالا در مدل‌های مختلف را تولید می‌کند که در زندگی روزمره، تحصیلی و کاری قابل استفاده هستند. زنان، مردان و کودکان به راحتی می‌توانند از کیف‌های ونس استفاده کنند. کوله‌پشتی‌های ونس با محفظه‌های بزرگ که وسایل را از هم جدا می‌کند، می‌توانند گزینه مناسبی برای نظم‌دهی وسایل باشند. همچنین جایگزینی برای رایانه‌های قابل‌حمل و بسیاری از موارد دیگر ایجاد می‌کنند. کیف کمری ونس نیز انتخاب کسانی است که فقط وسایل ضروری را با خود حمل می‌کنند، می‌توانید وسایلی مانند کیف پول ونس، هدفون و کلید را در آن حمل کنید.

پوشاک ونس

لباس‌های ونس بیشتر مورد علاقه کسانی است که از ست‌های اسپرت استفاده می‌کنند. لباس ونس با ساختار پنبه‌ای و پلی‌استری خود به بدن اجازه می‌دهند تمام طول روز نفس بکشد. بنابراین، می‌توانند راحتی بی‌نظیری را حتی در شدیدترین فعالیت‌ها ارائه دهند. سویشرت ونس یکی از محصولاتی است که به بهترین شکل استایل خیابانی را نشان می‌دهد و می‌تواند گزینه مناسبی برای شما در پاییز و زمستان باشد.
کلاه ونس با گزینه‌های رنگی متفاوت برای ایجاد یک استایل زیبا در ماه‌های بهار و تابستان، بهترین انتخاب است. کلاه ونس یکی از ملزومات استایل خیابانی است، با ترکیب کلاه با مدل‌های عینک آفتابی ونس می‌توانید استایل خود را منعکس کنید.

انواع مدل‌های ونس

کفش اسپرت دخترانه ونس با مدل‌های مختلف و گزینه‌های رنگی گسترده مورد علاقه کاربران با هر سلیقه و سبکی است. اگر به دنبال یک کفش کژوال بسیار راحت جهت استفاده روزمره هستید، مدل‌های کفش ونس بهترین انتخاب خواهند بود.

انواع مدل‌ های کفش ونس

انواع کفش ونس

کفش‌های ونس به دلیل راحتی، تطبیق‌پذیری و مینیمال بودن، یکی از شناخته‌شده‌ترین کفش‌ها در جهان هستند. مدل‌های مختلفی از این کفش تولید می‌شود، در ادامه شما را با سه مدل معروف آشنا می‌کنیم:

ونس بدون بند

کفش کتانی غیر رسمی کلاسیک اسلیپ‌آن که به ونس بدون بند معروف است، دربرگیرنده فرهنگ اسکیت و سبک زندگی آرام کالیفرنیا است. این مدل هرگز قدیمی نمی‌شود، چرا که می‌تواند در هر نوع سبک یا کمد لباسی که وجود دارد، جا بیفتد. ترکیبی عالی از راحتی، سبکی و نمای کم است و اغلب با رنگ‌های مینیمال تولید می‌شود. این مدل کفش ونس از محبوب‌ترین و دوست‌داشتنی‌ترین کفش‌های کتانی غیر رسمی در تمام دورانها است.

ونس بنددار ساق‌دار

این کفش ونس که در رنگ‌های کلاسیک و ساده سیاه سفید تولید می‌شود از سال 1978 به کفش اسکیت‌برد معروف است. ساق این کفش بلند است، زیره کفش لاستیکی سفید و رویه آن مشکی پارچه‌ای و جیر است. این نسخه در تکرارها و نسخه‌های متعددی به کار گرفته شده است، اما همچنان از جایگاهی برجسته در دنیای لباس‌های روزمره و سبک زندگی برخوردار است.

ونس مدل اولد اسکول

این مدل کتانی کلاسیک‌ترین و معروف‌ترین مدل ونس است که برای اولین بار در سال 1977 عرضه شد، اما همچنان یکی از محبوب‌ترین‌هاست. کفشی کاربردی با ظاهر تمیز و در عین حال چشمگیر است، نوار سفید، ساق کوتاه، زیره‌ی پهن و جنس جیر یا چرم از مشخصه‌های این کفش است.

استایل با ونس

ونس ها که جزء اصلی کمد لباس هستند، همه کاره هستند و می‌توان آنها را به روش‌های بی‌شماری پوشید. بنابراین، مهم نیست که سبک شما چیست، یک ونس می‌تواند استایل شما را کامل کند. اگر از خود می‌پرسید با کفش ونس چی بپوشیم با ما همراه باشید در این بخش با بررسی استایل‌های مختلف شما را راهنمایی خواهیم کرد.

کفش ونس را با چه شلواری بپوشیم؟

همان‌طور که ونس ها می‌توانند برای طیف وسیعی از سبک‌ها مناسب باشند، می‌توانند برای موقعیت‌های مختلف نیز مناسب باشند. این کفش‌های کتانی که به راحتی پوشیده می‌شوند، علاوه بر ایده‌آل بودن برای تیپ‌های غیررسمی، می‌توانند برای استایل‌های کمی رسمی‌تر نیز مناسب باشند.

بیشتر بخوانید: راهنمای ست کردن کیف و کفش

کفش ونس با شلوار لی

کفش ونس به خوبی با تمام مدل‌های شلوار لی ست می‌شود. می‌توانید به راحتی با شلوار جین و یک مدل کفش ونس استایلی اسپرت داشته باشید. پوشیدن کفش ونس با شلوار جین تنگ و یک ژاکت جین روی یک تیشرت سفید استایلی بی‌نظیر به شما خواهد داد تا از ترند جین فصل تابستان نیز بیشتر استفاده کنید.

استایل ونس با شلوار لی

شلوار مام استایل با کفش ونس

هنگام پوشیدن ونس ساق‌دار، بهتر است از شلوار مام استایل در ست خود استفاده کنید. این استایل با کفش ونس را با یک کت چرمی یا جین معمولی کامل کنید. مدل کفش ونس دخترانه با شلوار مام استایل از بهترین ست‌های دانشجویی است.

کفش ونس با شلوار بگ

اگر می‌خواهید کفش ونس را با شلوار بگ استایل کنید، بهتر است یک تیشرت سفید را روی شلوار خود قرار دهید تا یک استایل غیر رسمی و خیابانی داشته باشید.

شلوار پارچه ای با ونس

می‌توانید با شلوارهای پارچه‌ای چهارخانه، راه راه و کفش‌های ونس سفید یا ونس مشکی یک استایل شیک و راحت داشته باشید. چنانچه تمایل دارید استایل خود را کلاسیک نگه دارید، می‌توانید کفش ونس را با یک پیراهن یقه دار کلاسیک و شلوار پارچه ای بپوشید.

کت شلوار با ونس

یکی از استایل‌های پر طرف‌دار سال‌های اخیر پوشیدن کت شلوار با ونس است. در این استایل با کتانی ونس تنها باید مراقب باشید از کفش ونس بدون ساق و شلوار کوتاه تا مچ پا استفاده کنید، پارچه شلوار به هیچ عنوان نباید داخل کفش قرار بگیرد.

مانتو گشاد و ونس مشکی

کفش ونس دخترانه دست شما را برای انتخاب یک استایل دخترانه باز می‌کند. ونس مشکی دخترانه و ونس سفید دخترانه تقریباً با همه رنگ مانتو به خوبی ست می‌شوند. برای داشتن یک استایل دخترانه با ونس می‌توانید آن را با یک مانتوی گشاد ست کنید.

استایل ونس با کت اسپرت

راهنمای خرید کفش ونس

کفش ونس یکی از پرطرف‌دارترین کتانی‌ها است که به راحتی با استایل‌های مختلف ست می‌شود. از آنجایی که قیمت کفش ونس فوق‌العاده مقرون به صرفه است، می‌توانید با انتخاب‌هایی متناسب با بودجه خود از این محصولات شیک استفاده کنید.

برای انتخاب بهترین مدل کفش ونس، ابتدا باید نیاز خود را مشخص کنید و با توجه به آن با انتخاب یکی از مدل‌های ونس اقدام به خرید کفش زنانه ونس کنید. رنگ‌های کفش‌های کتانی برند ونس بسیار زنده و زیبا طراحی شده‌اند، می‌توانید با پوشیدن این محصولات شیک و فوق‌العاده استایل خود را کامل کنید.

هنگام خرید کفش vans ، برای مشاوره می‌توانید با مشاوران سایت کادنزا که نمایندگی ونس تهران هستند تماس بگیرید و از آن‌ها در انتخاب مدل مشاوره بگیرید. در سایت کادنزا کفش ونس اصل فروخته نمی‌شود و این سایت تنها از مدل‌های کفش ونس برای تولیدات خود استفاده می‌کند، با این حال کفش‌های مدل ونس کادنزا، از کیفیت بالایی برخوردارند.

بیشتر بخوانید: نکات مهم برای خرید آنلاین کفش

مشخصات کفش ونس


  • استایل کفش ونس به گونه‌ای طراحی شده است که ‌با اکثر استایل‌ها قابل ست شدن است.
  • کفش ونس از مواد بسیار با کیفیت و سختی تهیه شده است از این رو در برابر شرایط محیطی و خرابی مقاوم است.
  • کفش‌های ونس با طراحی‌های تنفس‌پذیر خود، برای شاداب نگه داشتن پاهای شما در طول روز ایده‌آل هستند.
  • ویژگی بالشتکی که در کف کفش قرار دارد فشار ایجاد شده در حین راه رفتن و دویدن، روی پاهای شما را به حداقل می‌رساند و به شما کمک می‌کند با خستگی کمتر و راحتی بیشتر ورزش کنید.
  • کفش ونس با جزئیات آستر پارچه ای در داخل، از پاهای شما محافظت می‌کند.
  • کفش ونس با دوخت در اطراف کفش مشخص می‌شوند که علاوه بر ظاهر زیبایی که‌ به ‌کفش می‌دهد موجب افزایش دوام کفش می‌شود.
  • مدل‌های تک رنگ کفش ونس مناسب برای سبک لباس مینیمال هستند و با ایجاد یک استایل ساده، انتظارات کاربران خود را برآورده می‌کنند.
  • سخن پایانی

ونس یک تولیدکننده کفش و پوشاک موفق آمریکایی است که در عرصه نوآورانه‌ترین و پرطرف‌دارترین لباس‌های ورزشی محبوبیت زیادی به دست آورده است. امروزه کفش‌های ونس مورد علاقه افراد مشهور ورزشی، نوازندگان برتر و افراد برجسته در سراسر جهان است. کفش ونس یکی از بهترین کفش‌هایی است که مد و راحتی را در کنار هم قرار می‌دهد. در حال حاضر، مردان، زنان، پسران و دختران، می‌توانند از میان طیف گسترده‌ای از محصولات ونس انتخاب کنند. سایت کادنزا از مدل‌های کفش ونس برای تولیدات خود استفاده می‌کند، برای خرید کفش ونس، می‌توانید به سایت کادنزا مراجعه کنید.

پیشنهاد ویژه برای مطالعه بیشتر: کفش تیمبرلند چیست؟

استفاده از مطالب و تصاویر سایت پیگرد قانونی دارد و تمامی حقوق مادی و معنوی سایت مربوط به کادنزا می باشد

طراحی و توسعه توسط گیو

ورود / ثبت نام

رمز عبور را فراموش کرده ام

گفتگو را شروع کنید

پشتیبان آنلاین
سلام!
چطور می تونم کمک تون کنم؟